
Herken je je hierin? Je hebt alles en toch voel je je niet gelukkig. Er sluimert iets. Of je voelt je vaak bang of eenzaam of verdrietig zonder precies te weten waar dat vandaan komt. Of je vergelijkt je vaak met anderen en je voelt je dan de mindere. Je belandt steeds in eenzelfde patroon en je weet waar het vandaan komt maar je geraakt er niet uit. Je zorgt de hele tijd voor anderen, je eigen noden staan op de laatste plaats. Je hebt al uren gesprekstherapie gehad en toch lijk je niet bij de kern te komen.

Innerlijke kindwerk
Vaak heeft wat je voelt te maken met een stukje oude pijn, vaak ontstaan in je kindertijd, waar je nu als volwassene nog last van hebt. In innerlijke kindwerk ga je via een verbonden ademhaling die oude pijn helen om tot een rustiger en vrijer leven te komen.

1 op 1
In een 1 op 1 traject loop ik 3 maanden met je mee, in 6 live innerlijke kindsessies, afgewisseld met digitale terugkoppelingsmomenten waarin we kijken wat je sessies in je dagelijks leven brengen. We werken met wat voor jou belangrijk. Dat kan elke sessie iets anders zijn. Bepaalde thema’s kunnen als een rode draad doorheen je traject lopen en almaar verder verdiept en gheeld worden.
We starten altijd met een gratis kennismakingsgesprek waarin we samen bekijken of deze weg op dit moment klopt voor jou.